IMG_3329.jpg

Bettine Huibers

Mijn naam is Bettine Huibers en ik werk al enige jaren met heel veel plezier en passie op De Sterappel.

Je kunt me op maandag,dinsdag, donderdag en vrijdag vinden in groep 3. Alle voorwaarden om te leren lezen en rekenen hebben ze geoefend in groep 1/ 2 en in groep 3 komt dit zichtbaar tot lezen, het maken van sommen en het inzicht in de getallenlijn tot 100. groep 3 heb ik de afgelopen jaren ook les gegeven in de groepen 1,2 en 4 t/m 6. Naast lesgeven vind ik het ook fijn om in dit team met bevlogen leraren samen te werken. We bespreken vaak even onze dag en helpen elkaar waar nodig.

Als mijn dag voorbij is, rij ik terug naar huis en dat is in Zetten. Daar woon ik samen met mijn partner Vincent, mijn dochter Ymke en zoon Senn. In mijn vrije tijd ben ik graag in mijn tuin bezig of aan het genieten van mijn tuin. Dat doe ik het liefst onder het genot van een hapje, drankje en het liefst met vrienden. Daarnaast vinden we het ook leuk om op vakantie te gaan. Dat kan in Nederland, maar ook met de auto door Europa.

Groep 3

Welkom in groep 3.

Hier werken 2 juffen: juf Bettine op de maandag, donderdag en vrijdag en juf Ellen op dinsdag en woensdag.

Wij vinden het erg belangrijk dat we ons veilig voelen op school en dat we elkaar kunnen vertrouwen en daarom werken we met Kanjertraining. Kanjertraining gaat namelijk over het bevorderen van onderling vertrouwen in de groepen. Vertrouwen is de basis voor het creëren van rust in de klas zodat de kinderen goed kunnen leren.

De kinderen leren nieuwe letters. Dat doen wij via de methode Veilig Leren Lezen. https://www.zwijsen.nl/lesmethoden/veilig-leren-lezen

De kinderen leren rekenen. Dat doen we via de methode Wereld in getallen. https://www.malmberg.nl/basisonderwijs/methodes/rekenen/de-wereld-in-getallen.htm

Wist je dat:

* we op maandag en dinsdag gym hebben van meester Robin?

* we een activiteitenplein hebben op dinsdagmiddag samen met groep 1, 2 en 3?

* we blokletters leren schrijven?

* we van 12.00 tot 12.30 uur nog lekker samen buiten spelen, met groep 1 en 2 op het kleuterplein?

* de juffen regelmatig een parro-berichtje sturen met leuke foto’s of tekst waarin we hard aan het werk zijn of iets speciaals aan het doen zijn?