Robin den Daas

MR lid personeelsgeleding

De medezeggenschapsraad (MR) bestaat uit ouders en personeel van de school. Elke school heeft een medezeggenschapsraad, dat is wettelijk verplicht. Voor school-overstijgende aangelegenheden is er een Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR). Van verschillende scholen van BasisBuren zijn hierin mensen vertegenwoordigd.

Via de medezeggenschapsraad kunnen ouders en personeel meepraten over het beleid op school. Voor een aantal onderwerpen moet de school advies of instemming vragen aan de medezeggenschapsraad voordat een besluit genomen wordt, dat is verder beschreven in de schoolgids. De medezeggenschapsraad kan ook zelf thema’s aandragen om het onderwijs te versterken. Daarvoor doet de MR ook een beroep op jullie ouders door enquêtes te houden en aanwezig te zijn op ouderavonden.

Wij nodigen jullie allen uit om zelf ook actief te zijn en ons als MR te informeren en raadplegen. Dit kan per e-mail: mr.desterappel@basisburen.nl of spreek ons in persoon aan. Bij vragen, opmerkingen of suggesties horen wij het graag!

Mijn naam is Marieke van Ommeren en ben moeder van Bart en Juliet. Ik ben werkzaam als in het hoger onderwijs en vind het belangrijk dat kinderen zich goed kunnen ontwikkelen op school, in een plezierige, uitdagende en veilige omgeving. Ik denk dan ook graag mee over beleid dat dit mogelijk maakt. Dat ik als kind ook op de Sterappel gezeten, is extra reden om mij voor de school en haar leerlingen te willen inzetten. Ik word graag op de hoogte gehouden van wat er speelt, dus aarzel niet om mij aan te spreken of via de mail van de MR contact op te nemen.

Mijn naam is Bert van de Grift. Samen met Colinda zijn we de ouders van Finn. Graag draag ik mijn steentje bij aan de omgeving waar Finn de aankomende jaren onderdeel van zal zijn en heb zin om de ouders te vertegenwoordigen in de MR.
Zelf ben ik werkzaam in het mbo. In een vroeg verleden als docent voor de opleiding Sport en Bewegen en sinds kort teamleider van de opleiding Pedagogische werk.
We wonen in Lienden en ik houd er wel van om een stuk te hardlopen, op de racefiets te stappen of een bokszak onder handen te nemen. Met mijn achtergrond hoop ik van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor de Sterappel en daarmee een prettige omgeving voor onze kinderen te laten zijn.

150-1503969_user-woman-female-silhouette-head-png-transparent-png.png

Marieke van Ommeren

IMG-20201019-WA0001[113028].jpg

Bert van de Grift

MR lid oudergeleding

image0_edited.jpg

Saskia Dubelaar

GMR lid oudergeleding

Bea Ribbius

MR lid personeelsgeleding

Mijn naam is Robin den Daas. Ik ben de leerkracht van groep 5, geef ook bewegingsonderwijs en ben in 2018 komen werken op de Sterappel. Ik heb veel ervaring in de bovenbouw, vooral groep 7, maar werk nu ook 2 jaar in de middenbouw (groep 4 en 5). Naast leerkracht ben ik ICT-coördinator en MR-lid. Als MR-lid vind ik het belangrijk om met ouders te sparren over de zaken die spelen in de school en bij het bestuur. Ik ben erg benieuwd naar hun kijk op die zaken en wat zij missen in de school of verbeterd willen hebben. Dit geeft mij weer een nieuw perspectief om aan de slag te gaan in de school en samen te werken met de schoolleiding om de school te kunnen verbeteren.

Mijn naam is Bea Ribbius. Ik ben de leerkracht van groep 6. Vanaf 2019 ben ik werkzaam op de Sterappel. Voor mijn carrière als leerkracht heb ik 15 jaar in de bedrijfssector gewerkt.
Als MR-lid vind ik het belangrijk nog meer betrokken te zijn in het onderwijs. Niet alleen met de kinderen, maar ook de zaken achter de schermen. Met elkaar is het de bedoeling de samenwerking met bestuur, leerkrachten en ouders optimaal te houden. Ik hoop daarin te kunnen bijdragen.

Neem contact op...

Heb je vragen of opmerkingen? Stuur ons dan gerust een bericht.

Bedankt voor je mail.