Brenda van Beest

Hoi, ik ben Brenda en ik werk sinds 2016 bij BasisBuren als Intern Begeleider. Mijn werk heeft me langs verschillende scholen van BasisBuren geleid, maar sinds 2019 ben ik te vinden op de Sterappel.

Naast mijn werk ben ik gezegend met twee geweldige kinderen: een dochter van 9 en een zoon van 14. Ook hebben we en hond; Pluto

In mijn vrije tijd geniet ik van wandelen, zingen, lezen, schilderen en films kijken. Het zijn activiteiten waar ik veel plezier aan beleef.

Mijn passie in mijn werk is het begeleiden, leiden en ondersteunen van leerkrachten, allemaal met het ultieme doel voor ogen: de groei van de kinderen tot zelfstandige individuen. Samen streven we ernaar om hen de best mogelijke ondersteuning te bieden op hun reis naar zelfstandigheid.