Erben Wennemars op de Sterappel

De gemeente Buren is vanaf dit jaar JOGG – Gemeente. JOGG staat voor ‘gezonde jeugd, gezonde toekomst’. Samen met maatschappelijke organisaties en bedrijven gaat gewerkt worden aan het gezonder maken van de fysieke en sociale leefomgeving van kinderen en jongeren (0 t/m 19 jaar). Hierbij kan gedacht worden aan thuis, school, buurt, sport, vrije tijd, werk en media waarbij aandacht is voor een gezonde leefstijl.

Vandaag was de Kick-off met JOGG-ambassadeur Erben Wennemars (oud-schaatser).

Erben heeft samen met de wethouder en de kinderen van de groepen 5 en 6 de beweegpaden afgelegd. Tot slot kregen we een lekkere appel en een Volleybal cadeau en mochten we met Erben op de foto.

28 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Blij met de uitkomsten van het tevredenheidsonderzoek.

Afgelopen januari heeft het tevredenheidsonderzoek plaatsgevonden. De respons was groot. Hiermee kunnen we aangeven dat de uitkomst een reëel beeld geeft. We weten wat de tops gaan en we weten wat onz