Geslaagd open huis

Op woensdag 16 maart hebben wij onze school opengesteld voor ouders/verzorgers die een (nieuwe) school moeten gaan kiezen voor hun kind(eren). De rode loper was uitgerold en vanaf 9.00 uur waren de deuren open en stonden koffie/thee/cocktails klaar. Al snel was het een drukte van belang. Kinderen van de bovenbouw leidden de ouders en kinderen rond. Er werden mooie inhoudelijke vragen gesteld en er was veel te zien. De plusklas presenteerde hun bedrijfsplan en de klusklas was bezig met meten en wegen in de praktijk. Als snel konden we niet meer heen om de heerlijke geur van versgebakken appeltaart. We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd open huis.

Heeft u ons open huis gemist, maar wilt u toch heel graag een kijken komen nemen omdat u ook op zoek bent naar een fijne school voor uw kind?

Maak gerust een afspraak via het contactformulier op deze website.

36 weergaven0 opmerkingen

Blij met de uitkomsten van het tevredenheidsonderzoek.

Afgelopen januari heeft het tevredenheidsonderzoek plaatsgevonden. De respons was groot. Hiermee kunnen we aangeven dat de uitkomst een reëel beeld geeft. We weten wat de tops gaan en we weten wat onz