Tennissen op De Sterappel

Afgelopen maandag hebben de kinderen van de groepen 3 tot en met 8 een clinic gehad op de tennisbanen van de tennisvereniging in Lienden. Gelukkig was het mooi weer en konden de kinderen lekker kennismaken met deze leuke sport. De tennisballen gingen alle kanten op. Soms kwamen ze ook tegen een klasgenootje aan, maar dat mocht de pret niet drukken. Ook waren er al kinderen die een aardig balletje konden slaan. Erg leuk om te zien! Er werd goed meegedaan en de kinderen vonden het heerlijk om buiten te sporten! De kinderen krijgen deze week een flyer van de tennisvereniging mee naar huis.

9 weergaven0 opmerkingen

Blij met de uitkomsten van het tevredenheidsonderzoek.

Afgelopen januari heeft het tevredenheidsonderzoek plaatsgevonden. De respons was groot. Hiermee kunnen we aangeven dat de uitkomst een reëel beeld geeft. We weten wat de tops gaan en we weten wat onz